Upptäcks fel på varan, om det saknas något i försändelsen eller om du har mottagit fel vara skall detta reklameras till oss senast 14 dagar efter det att du mottagit ditt paket. Kontakta alltid oss innan du returnerar något.
Vi står i dessa fall för returfrakten, men det är viktigt att du kontaktar oss först för retursedel. Vi återbetalar inte frakt som har betalats på annat sätt.
Tänk på att spara produkten så att vi kan se vad som är fel med den. Varan måste returneras för att vi ska kunna avgöra om det är fel på den. Vi betalar inte tillbaka pengarna om ni har slängt produkten!
Vi har 1 års garanti på våra borstar. Går de sönder under den tiden så byter vi ut den kostnadsfritt, alternativt lagar den om det går. Detta förutsatt att borsten inte har hanterats på ett onormalt sätt.
Skador på paket
Om paketet är skadat vid leverans ska du genast göra en reklamation hos ditt utlämningsställe. För att vara på den säkra sidan bör du ha för vana att alltid se över emballaget när du hämtar ditt paket. Hämta ej ut ett skadat paket!
Upptäcker du inte skadan förrän du öppnat paketet, och skadan är av den art att den kan hänföras till postens eller transportföretagets hantering, skall du kontakta dem och göra en skadeanmälan.